Är du intresserad av gamla frimärken, brev, vykort och mynt är detta mässan för dig.
- Date:
- 04 oktober
- Time:
- 10.00-15.00
- Location:
- Norrtälje, Folkets hus Norrtälje
- Cost:
- Free of charge
Nu är det dags för den årligt återkommande samlarmässan igen. Är du intresserad av gamla frimärken, brev, vykort och mynt är detta mässan för dig. Det finns även möjligthet att få gratis värdering av sina frimärken, mynt med mera.
Cafeteria finns öppen med fika och lättar förtäring.
Read more about the event
Organiser
Norrtälje Frimärksklubb
Sussie Eriksson
076-140 60 37
